dilluns, 30 de març del 2020

BON DIA TOT LO DIA!!!

BON DIA NINES I NINS!







AVUI ÉS,
DILLUNS 30 DE MARÇ!
MARE MEVA COM PASSA EL TEMPS, VERITAT?

COM HA ANAT AQUEST CAP DE SETMANA? HEU FET COSES MOLT ESPECIALS?  HEU CUINAT COSETES MOLT BONES?? ESPERO QUE SI! I QUE VOS HO HAGUEU PASSAT SÚUUPER BÉ!







VOS HE DE DIR, QUE EL CAP DE SETMANA EL DE NA SIRA I EL MEU HAN ESTAT SÚUUUPER ESPECIALS, GRÀCIES A VOSALTRES!

ENS VA FER MOLTÍSSIMA IL·LUSIÓ A TOTA LA FAMÍLIA ELS VOSTRES MISSSTGES, VÍDEOS I FELICITACIONS I VAREU AJUDAR A QUE UN ANIVERSARI QUE PINTAVA REGULAR... FOS UN DELS MÉS ESPECIALS QUE HA TENGUT NA SIRA!!

MOLTÍIIIIISSSSIMES GRÀCIES A TOTS I TOTES! VOS DEIX UN PETIT RESUM DE LES VOSTRES FELICITACIONS PER A QUE MIREU COM ESTAU DE GUAPOS I GUAPES!💛





1. PER CERT, COM VA LA VOSTRA SÚPER PLANTETA? HA CANVIAT MOLT DES DE LA SETMANA PASSADA? PER QUÈ NO FEIS UN DIA MÉS DEL VOSTRE DIARI DE LA PLANTETA I ENS HO CONTAU?? RECORDAU FER PRIMER UN SÚPER DIBUIX BEN DETALLAT DE COM ESTÀ LA PLANTETA AVUI, I UNA EXPLICACIÓ TAMBÉ PER ESCRIT PER A QUE ELS VOSTRES COMPANYS, COMPANYES I JO NES PUGUEM ENTERAR BÉ DE TOT!


RECORDAU QUE ÉS MOLT IMPORTANT:


  • ESCRIURE LA DATA D'AVUI: DILLUNS, 30 DE MARÇ DEL 2020
  • FER UN DIBUIX DETALLAT DE L'ASPECTE DE LA NOSTRA PLANTETA
  • ESCRIURE ELS CANVIS QUE HI HA HAGUT A LA NOSTRA PLANTETA, PER EXEMPLE, SI HAN SORTIT ARRELS, SI HA CANVIAT DE COLOR, ETC.
AH! I NO OBLIDEU CUIDAR I MIMAR LA VOSTRA PLANTETA MOLT!!💚

  • Famílies, vos recordo que amb aquesta activitat acostam als menuts i menudes al respecte i cura de la natura, la responsabilitat,  reflexió i representació a nivell artístic, escriptura natural i a la concreció d'unitats i conceptes de temps.

2. MIRAU TAMBÉ ELS DOS JOCS TAN XULIS QUE ENS PROPOSA NA SARITA!

Famílies, na Sarita, com cada setmana feim a escola, ens proposa dues activitats per a que vosaltres pugueu triar la que considerau que més s'adapta a les necessitats dels vostres fills i filles! Una a nivell de lletres per a que puguin reforçar els fonemes i la seva escriptura i una altra a nivell de paraula i texte per reforçar aquests altres conceptes! Podeu triar-ne una, una altra, dues, o no triar-ne cap, ja sabeu que no hi ha res obligatori!!


3. I AVUI, PER MOURE UNA MIQUETA EL COS, VOS PROPOSO UN JOC DE RECERCA, AIXÍ QUE ENS HEM DE CONVERTIR EN INVESTIGADORS I INVESTIGADORES PER UNA ESTONETA. QUÈ TENIU ALGO DE ROBA PER PODER DISFRESSAR-VOS D'EXPLORADORS, INSPECTORES, INVESTIGADORES...? PENSAU QUE AMB DUES TELES PODEU FER-VOS UNA DISFRESSE INCREÏBLE!!

JA HO TENIU TOT? IDÒ ARA VOS TOCA COMPLETAR LA VOSTRA MISSIÓ! HAUREU D'ENREGISTRAR AL VOSTRE PAPER D'INSPECTORS (DIBUIXANT CADA COSA) O AMB LA VOSTRA CÀMERA DE FOTOS:


  • 3 OBJECTES QUE TENGUEU PER CASA AMB FORMA TRIANGULAR
  • 7 OBEJCTES AMB FORMA CIRCULAR
  • 5 OBJECTES AMB FORMA QUADRADA
  • 4 OBJECTES AMB FORMA RECTANGULAR
  • I, OJO, 1 OBJECTE AMB FORMA HEXAGONAL (QUE VOS ENRECORDAU DE LES         CASETES DE LES ABELLES QUE TENIEN AQUESTA FORA...?)

(MISSATGE ESPECIAL PER A LA INSPECTORA MAIA: LES CEL·LES DE LES COLMENES A ON VIUEN LES ABELLES VAM ESTURIAR QUE TENEN FORMA HEXAGONAL, ÉS A DIR, QUE TENEN 6 COSTADETS, TE DEIX UNA FOTO PER A QUE VEGIS LA FEINA QUE VAM FER SOBRE AIXÒ!)

                       


                         



ÀNIMS EN LA VOSTRA MISSIÓ, EXPLORADORS I EXPLORADORES!! ESTIC SEGURA QUE HO FAREU GENIAL!!




  • Amb aquesta activitat intentam que recordin les diferents figures geomètriques planes treballades fins ara, amb un petit record a l'any passat amb el projecte de les abelles, i que les representin, intentant fer una petita reflexió sobre el nombre de costats que té cada figura. En aquest sentit, teniu moltes possibilitats per fer aquesta activitat! Podeu classificar les figures a cada full del paper, per exemple, a un paper les triangulars, a un altre les circulars, etc. Podeu també representar amb palillos, pals, culleres o el que tengueu per casa, aquestes figures, posar-li nom i fer una reflexió sobre el nombre de costats de cada objecte de manera més manipulativa... les possibilitats són infinites!!!



MIRAU, JO DE MOMENT HE TROBAT AQUESTES COSETES!! I LES HE FET, TAMBÉ, AL TERRA AMB AQUESTA CORDETA QUE TENIA PER CASA... TROBAU QUE SE PAREIXEN ALS OBJECTES...? PERQUÈ JO CREC QUE M'HAN SORTIT UN POC XURRO!!!😝

                                     




UN DELS CERCLES...






UN DELS QUADRATS...







UN DELS TRIANGLES...



I UN DELS RECTANGLES!





 PERÒ ENCARA NO HE TROBAR CAP HEXÀGON! VAIG A SEGUIR CERCANT...🔎




  • Famílies, recordau que és molt important garantir un moment del dia de remenar una miqueta aquets cossets petits!! A amollar energia!



4. VOS DEIXO DUES POSTURES MÉS DE IOGA PER A TORNAR UNA MICA A LA CALMA... 





SABEU QUÈ? ESTIC ESPERANT UN LLIBRE NOU DE IOGA QUE VOS VA AGRADAR MOLT! UN QUE ENS VA MOSTRAR LA GAL·LA I QUE VAU ESTAR PRACTICANT A CLASSE! HO RECORDAU?







TOT D'UNA M'ARRIBI A CASITA HO COMPARTIRÉ AMB TOTS I TOTES VOSALTRES I APRENDREM NOVES POSTURES! SEGUR QUE NA GAL·LA ENS PODRÀ AJUDAR AMB TOTES ELLES! OI?


5. NO OBLIDEU EL CONTE D'AVUI!!

6. NI TAMPOC RENTAR-VOS LES MANETES!


VOS DEIX LES VOSTRES SÚPER FOTOS DEL DARRER DIA D'ESCOLA A CASA!
ÀNIMS, ÀNIMS, QUE JA ENS QUEDA MENYS!!





UNA ABRAÇADA BEN FORTA,

SARA💛



Famílies, per favor, recordau que totes aquestes activitats no són més que recursos, recomanacions i orientacions per a que els vostres fills i filles puguin seguir en contacte amb l'escola en aquests dies tan raros. Així doncs, en cap cas son activitats obligatòries, ja que entenem la realitat tan complicada a la que ens trobem ara, havent de fer feina des-de casa a la vegada que cuidam dels nostres petits. Per això mateix, les activitats que se plantegen, estan pensades per a que tots i totes ho puguin fer de manera autònoma i només amb una petita explicació prèvia. Recordau que si teniu algun comentari o suggerència podeu fer-m'ho arribar a través del correu sluna@ceipsantferran.com.



De igual manera, vos torno a recordar que seria interessant seguir una rutina amb els petits i petites cada dia. Per exemple, podeu seure amb ells a una hora determinada, mirar el Bloc junts i apuntar-vos a un paper, o una pissarreta si en teniu, tot el que fareu durant el dia o fins a l'hora de dinar. D'aquesta manera, els menuts podran conéixer el que passarà després o quines opcions de joc tenen i seran més autònoms i capaços d'autoregular-se a ells i elles mateixes, així com a estructurar una miqueta millor el temps (que se fa taaaaaaan llarg a dintre de casa) dins dels seus capets!



VA! ÀNIMS, ÀNIIIIIIMS!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada